Verzendbeleid
Nadat je een product bij ons hebt besteld, denk je altijd na over hoeveel de
verzendkosten zullen kosten of wanneer mijn bestelling zal aankomen of wat het
tijdsproces is hier kun je vinden wat ons verzendbeleid is en hoe we het doen..
Bij Vanza streven we ernaar om uw bestellingen snel en veilig te bezorgen, ook
betaalbaar. U kunt ons verzendbeleid hieronder bekijken:
Verwerkingstijd: We gebruiken de diensten van respectievelijk Post NL & DHL om onze producten bij u thuis te bezorgen. Bestelling wordt verwerkt op hetzelfde moment dat we de betaling ervoor ontvangen. We hebben ons verzendteam dat altijd actief is om uw bestelling te verwerken. Als de bestelling op zaterdag en zondag in het weekend wordt geplaatst, wordt deze de volgende werkdag verwerkt.
Verzend- en levertijd: Dit is de belangrijkste en ook een van de veelgeste lde vragen aan ons. Verzend- en levertijd. Bij Vanza werken we er hard aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling u zo snel mogelijk bereikt. Voor alle leveringen binnen Nederland is de verzendtijd 1-2 werkdagen. Voor internationale bestellingen duurt de levering doorgaans ongeveer 5 werkdagen, afhankelijk van de bestemming en de lokale douaneverwerking. Let op: hoewel we ernaar streven om binnen deze termijnen te leveren, kunnen er af en toe vertraging optreden als gevolg van koeriersschema's, weersomstandigheden, niet op voorraad of een product of andere ongeziene omstandigheden. Als dit met uw bestelling gebeurt, wordt u onmiddellijk op de hoogte gebracht door onze klantenservice.
Verzendkosten: Verzendkosten zijn afhankelijk van uw product. De meeste van onze
producten zijn gratis verzendkosten, maar sommige hebben verzendkosten. Of de
producten nu verzendkosten vereisen of niet, u kunt de verzendkosten van de producten
zien in het beschrijvingsgedeelte. Maar als het product dat u zoekt verzendkosten
vereist, gaat de prijs als volgt: 2,99 EURO voor standaard verzending, expresverzending:
beschikbaar tegen extra kosten + 2,99 EU en definitieve verzendkosten worden
weergegeven bij het afrekenen.
Douanerechten (alleen voor internationale bestellingen): Klanten zijn verantwoordelijk voor alle rechten, belastingen of invoerrechten die door hun land worden vereist.
Mislukte leveringen en adresproblemen: Zorg ervoor dat uw adres en contactgegevens
correct zijn. Vanzaa is niet verantwoordelijk voor verloren pakketten als gevolg van onjuiste adressen. Als een pakket wordt geretourneerd vanwege mislukte
bezorgpogingen, kunnen herverzendkosten van toepassing zijn.
Retour- en terugbetalingsbeleid:
"Gemakkelijk retourneren en terugbetalingen met Vanzaa" Niet tevreden met uw
bestelling? Geen zorgen! U kunt artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren,
zolang ze niet worden gebruikt en in de originele verpakking zitten. Restituties worden
binnen 5-7 dagen verwerkt en als je het verkeerde of beschadigde artikel hebt
ontvangen, neem dan binnen 48 uur na levering contact met ons op met foto's van het
product als bewijs, dan regelen we een vervanging of geven we een volledige
terugbetaling zonder extra kosten en we dekken ook de retourkosten. Verzendkosten
worden niet terugbetaald.
Om een retourzending te starten, neemt u contact op met onze klantenservice
(vanzaa4help@outlook.com) met uw bestelnummer en de reden voor uw retourzending.
Zodra uw retourverzoek is goedgekeurd, zullen wij u het retouradres en de instructies