ALGEMENE VOORWAARDEN
Algemene Voorwaarden – Vanzaa
Algemeen
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Vanzaa en op
elke overeenkomst tussen Vanzaa en de consument. Door een bestelling te plaatsen op
onze webshop, gaat u akkoord met deze algemene voorwaarden.
Bedrijfsgegevens
Vanzaa
E-mail: vanzaa4help@outlook.com
Kamer van Koophandel (KvK): 93529759
BTW-nummer: NL005024802B98
Aanbiedingen & Overeenkomsten
Alle aanbiedingen op de Vanzaa webshop zijn vrijblijvend en geldig zolang de voorraad
strekt. Een overeenkomst wordt tot stand gebracht zodra u een bestelling plaatst en een
bevestigingsmail van ons ontvangt. Vanzaa behoudt zich het recht voor om bestellingen
te weigeren zonder opgaaf van redenen.
Prijzen & Betaling
Alle op onze website vermelde prijzen zijn inclusief btw (tenzij anders vermeld) en
exclusief verzendkosten. Betaling moet worden gedaan via de aangeboden
betaalmethoden (bijv. iDEAL, PayPal, creditcard, Klarna, Mollie, enz.).
Bestellingen worden pas verzonden nadat de betaling is ontvangen.
Levering & Verzending
Bestellingen binnen Nederland worden binnen 1-2 werkdagen geleverd. Internationale bestellingen worden binnen ongeveer 5 werkdagen geleverd. Vanzaa gebruikt
betrouwbare vervoerders (bijv. PostNL, DHL) voor verzending. Levertijden zijn indicatief
en kunnen niet worden gegarandeerd in geval van vertragingen op de koerier. Als de
levering vertraging oploopt of een bestelling niet kan worden uitgevoerd, wordt de
consument zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.
Terugkeer & herriecht
Consumenten hebben het recht om hun bestelling binnen 14 dagen na levering zonder
opgave van redenen te retourneren (herroepingsrecht).
Producten moeten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking worden
geretourneerd. De verzendkosten voor retourzendingen zijn de verantwoordelijkheid van
de consument, tenzij de retourzending betrekking heeft op een onjuist of defect
product.
Restituties worden binnen 5-7 werkdagen na ontvangst en inspectie van de
retourzending verwerkt.
Garantie & Klachten
Vanzaa garandeert dat geleverde producten voldoen aan de overeenkomst en voldoen
aan de normale kwaliteitseisen. Als u een defect of onjuist product ontvangt, neem dan
binnen 48 uur na levering contact met ons op. Klachten kunnen worden ingediend via
contact@vanzaa.com. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren. Als een
klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, kan de consument contact
opnemen met een onafhankelijke instantie voor geschillenbeslechting.
Aansprakelijkheid
Vanzaa is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van misbruik van producten. Onze
aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag van de bestelwaarde.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door derden (bijv.
vervoerders, betalingsproviders).
Intellectueel eigendom
Alle inhoud, afbeeldingen en teksten op de Vanzaa-webshop zijn eigendom van Vanzaa
en mogen niet worden gekopieerd, gebruikt of verspreid zonder schriftelijke
toestemming.
Toepasselijk recht en geschillen
Het Nederlandse recht is van toepassing op alle overeenkomsten en deze algemene
voorwaarden. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in Nederland,
tenzij de dwingende wet anders bepaalt.
Wijzigingen in Algemene Voorwaarden
Vanzaa behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen. De
meest recente versie zal altijd op onze website worden gepubliceerd.